Pepparkakshus alá Ankarstav


Ja så här brukar ju dom flesta familjers pepparkakshus se ut... TRÅKIGT! (300g)


Såhär ser familjen Ankarstavs pepparkakshus ut! Färgglatt och trevligt! (2000g)


Vart är pepparkakshuset? Under godiset och glasyren skl ;)


En klockren 10poängare!


Det var svårt att inte tjuvsmaka...


Närbild på glasyren med min fina mobilkamera dåra! Vi (jag) hade i ett tonn karamellfärg för att det skulle blir så starka färger som möjligt, det fick bli, Röd, Grön, Gul och Orande samt en annan tub som var från affären med någon form av glasyr som var blå ^^

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha snyggaste ngnsin!

2009-01-17 @ 19:31:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Haha jag ska anställa dig till att göra mitt pepparkakhus next year, du kan få mkt betalt in cash if yaa want.. ;) haha!

2009-01-18 @ 23:12:00
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0