MIN JULIA ÄR TILLBAKAAAA =D=D=D

TJA! (tja på dt sättet henke säger tja på)
Sitter vidmatbordet och är så sjukt äckligt glad att jag skulle kunna hoppa igenom ett fönster utan att öppna det (fråga inte varför jag kom på att jag just vill hoppa ut genom ett fönster) men jagär så äckligt sjukt jävla glad!!! Jag har fått tillbaka min Julia. För er som inte vet vem Julia är så är det min exs syster! Fan vad jag har saknat henne, äntligen kan vi prata igen men jag vet inte vad koncekvenserna blir om jakke och jonathan får reda på det, men vem fan bryr sej? Inte vi iaf. Hon och jag är liksom så--> || tigtha och sen i somras har vi typ varit asbästa kompisar ända tills det sket sej mellan mej och Jonathan och då hamna min och Julias vänskap i kläm också. Nu kan vi prata igen ^^ och nästa söndag ska jag bada med henne på s:t eriksbadet =D sen ska hon hjälpa mej att måla mitt rum och massa annat kul.

Vi snackade lite om *host* och det rör mej att det är som det är...tänker inte berätta något för någon eftersom det står mellan mej och Julia.

Nuhar jag 3 bästisar igen!  Sandra min galna och roliga älskling! Kajsa min SJUKT GALNA sötnos och Julia som är som min egen syster. ÄLSKAR ER ALLA 3!!!!!


Världens absolut bästa Julia!! Är avis på er att ni har så underbar syster (Jonathan och Jakke)


Min kajsa som det inte finns något stopp på ^^


Sen har vi ju busiga Sandra, som på bilden klättrar i mitt kök. (btw hon är verkligen som ekorren i "på andra sidan häcken")



Kommentarer
Postat av: Julia

Det är skänt att vi ska träffas på söndag !

Liksom inte träffats på nästan etthalvår ! <3

2009-01-16 @ 18:35:21
Postat av: Sandra :)

Vad roligt! :D

Älskar dig sötis!<3

Hahhaa, btw.. igår när jag såg ekorren på ditt förra inlägg så slog det mig att jag faktiskt e lik han i mina bästa... ehh värsta stunder! ;D

2009-01-17 @ 15:47:32
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0