Mamma är bäst!!

Tjaba, idag var jag hemma från skolan. Varför undrar ni kanske? JO fölr att jag fasktande på msn me fredrik i klassen XD vi satt fan uppe till efter 3 på morgonen =O hur fan kan man sitta och föra en konveration i över 4 timmar där båda skriver någonting i stort sett hela tiden!?

Aja, det blev varken skola för han eller mej för båda försov oss riktigt ordentligt XD Hur som helst så nu när jag var hemma så satte jag igång med målandet och nu är dom 2 gräddvita väggarna helt klara och dom lila ska ja ta imorgon =D sen är det inte mycket kvar, bara möblerna som ska målas svarta också och sen kan jag flytta in ^^

Men nu till rubriken! Mamma är bäst! Vet ni varför? inte vara för att hon fött superbästigaste mej utan för att hon har fixat jobb åt mej igen =D jag ska få börja jobba helger på Grand Hotel igen =D HAHA, alla på grand sparkas men proffsiga jag får bara mer och mer jobb. Det fula är att jag inte kan ett skit om servering men ändå vill dom ha just mej! =)*stolt*

Har också ringt Kim och kollat med henne om det finns jobb åt mej i djuraffären hon jobbar i och det finns det möjligen =) hon bad mej skriva en form av CV och maila henne så hon kan maila det till sin chef å får vi se om det blir något ^^

Nu ska jag nog ta och smsa runt lite för att kolla vilka som skulle med till HBJ imorronkväll =D btw Julia! 2 dagar kvar typ så ses vi igen efter 4 månader! =O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0