Losing you :'(



Den här låten gråter jag alltid till, lyssna så fattar ni och har ni förlorat någon ni verkligen älskar eller älskade så kommer ni INTE kunna hålla tillbaka tårarna! Ni kan ha förlorat något så litet som en guppy som betydde mycket för er eller en pojk/flickvän som betydd ännu mer för er. Oavsett så kommer låten få er att gråta, även om ni påstår att ni inte kan gråta!

När jag lyssnar på den här låten som är 3 minuter och 57 sekunder så får det allt att rasa. 3 minuter och 57 sekunders rent helvete jävla helvete!!! Tårarna sprutar och man vill ingenting mer än ha tillbaka det man hade en gång förut....



























































MEN!!! Sedan finns detta klipp som bygger upp mitt liv från att det varit i döda ruiner till ett stort fort med höga murar och 1000BÅGSKYTAR som bär på AOUTOMATVAPEN och ATOMBOMBER riktade utåt mot folk som försöker försöra för mej!(läggmärke till att mina BÅGSKYTTAR är väl utrustade) Detta klipp är endast TVÅ sekunder långt till skillnad från låten ovan som är på hela 237sekunder. Fattar ni hur mycket starkare detta är då? det tar 237 sekunder att riva min mur men det tar endast 2 sekunder att bygga upp den igen! Vet ni varför? Kolla klippet och gissa vilken UNDERBAR människa detta påminner om!


Var jag inte tydlig nog?



Älskar dej gumman!! <3 du behöver inte ens vara närvarande eller vid medvetande ändå gör du mej så sjukt glad ^^ vi ses på måndag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHHA :D "Jag är en rabiesmittad eeeekooorrre!" :D kan säga att jag behövde det där :)

älskar dig!<3

2009-01-16 @ 09:46:41
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: mallan

hahahahahah fyfan ÄKTA SANDRA!!!!!

2009-01-17 @ 19:36:08
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0