Lite kort om dagen

Hej, vet inte vad jag ska skriva men jag känner att jag borde skriva nått =P
Idag sov jag till typ 12 och sen när jag skulle prata med mamma så va rösten som hos en gammal halvdöd gubbe som rökt från den dagen han föddes. Det lät förjävligt rent ut sagt!
Eftersom mamma stukat foten igår när vi var ute på promenad fick jag hjälpa henne att lina om foten. Sen så tog jag det lugnt ett par timmar eftersom jag var lite hängig men sen fick jag nog och hjälpe till att ta bort julpyntet och äta på vårat pepparkakshus, förlåt jag menar godishög! Sen gick jag upp och målade golvlisterna och snart ska jag börja måla sista gången på dörrkarmen.

Fan, fick just lite ångest och saknad men jag får väl lyssna på någon bra låt så jag blir glad igen. Jag måste försöka tänka framåt mer! Som t.ex. att imorgon börjar skolan och på fredag ska vi åka till idre och där ska vi titta på ett hus som jag hoppas att vi köper om det ser bra ut. Sen på söndag kommer ***** eller Mr. X som jag och Kajsa kallar honom hem från sälen ;)

Nä nu ska jag ta och äta upp min middag och sedan fortsätta måla där uppe. Kanske hinner måla dörren sista gången iaf =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0