Imorgon alla killar, börjar jag med p-pillerna igen ;)

Nä, usch va hemskt det låter. Jag är väl ingen slampa XD nä men det är faktiskt sant, valde för en tid sedan att sluta med pillerna för att jag kom så mycket i obalans. Imorgon funderar jag på att börja igen men det är inte säkert, jag har liksom ingen sexpartner och vad jag just märkt är det så att jag inte får någon mensvärk alls, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu tänkte jag sova för jag har gått och sjukat ner mej IGEN! Hade tänkt sova hos Kajsa idag men på bussen när jag åkte hem började jag känna av halsont igen och sedan blev det värre i höger halsmandel och sedan började det göra ont i höger öra. Nu har jag ont i båda halsmandlarna OCH båda öronen. Vill till skolan imorgon så jag får vila upp mej ordentligt börja använda mössa och linda halsduken ännu hårdare runt halsen så hoppas jag att jag orkar med skolan imorgon.

Här är iaf en supersöt bild på mej måste jag säga. Jessica i min klass tog den för 2 år sedan nästan exakt. Det var precis när jag hade färgat bort min blonda hårfärg och innan jag blev hjärntvättad av Jonathan XD och började lyssna på  rock =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0