Halsfluss

Tja, sitter och klämmer i mej nudlar, fy helvete vad ont det gör kan jag ju ta och berätta. Idag så vaknade jag och hade feber och ont i halsen som fan. Mådde verkligen apa. Så jag gick och la mej igen och vaknade inte för ens vid 5 på eftermiddagen då jag bad brorsan gå ner till vivo och köpa yoghurt till mej. Jag lyckades få i mej 3 skedar och det var rena helvetet med tanke på hur svullen halsen var. Jag kunde inte svälja och när jag lös mej själv i munnen och visade Erik så höll han på att spy, det ser riktigt helskt ut vill jag lova. När mamma kom hem så drog hon upp mej och hällde i mej äcklig brusalvedon och sen bar det av till bussen för att åka till närakuten för att få hjälp. Sammanlagt tog allt 2 timmar ungefär.

Fick piller för ikväll och imorgon på morgonen men sen så får jag pallra mej till huddinge och hämta ut resten. Bara för er som varit nära mej sedan i onsdags så kan jag berätta att ni kanske har blivit smittade...Det märker ni om max en vecka. Jag smittar till och med på fredag så jag kommer till skolan på måndag igen =)

Puss på er nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Är super trött fast jag bara varit vaken sedan 5 idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig , själv är ja förskyld o hostar o har lite ont i halsen :S

2009-01-15 @ 23:07:30
URL: http://loveamisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0