Gårdagen

Hej allihopa =D kom ylige hem från gårdagen eller hur man nu ska säga. Ni kanske undrar vad jag sysslade med igår jo det ska jag berätta nu. Först var jag i skolan och det var rent ut sagt SKITKUL precis som i torsdags. Sandra och jag härjade runt som fan och hade jätte roligt. Sen så åkte jag hem fixade lite med skolarbetet tills det blev klart (det gick ovanligt fort) sen så smsade jag min schuuusiiin och frågade vad hon sysslade med. Jag hade ju tänkt vara med Nille men så blev det inte utan jag åkte till Anette och hade filmkväll och tog det lugnt sen ringde Sassa och sa att jag skulle komma till Älvsjö och vara med henne okej, visst häger ja på dit. När jag kom dit så fick jag träffa hennes jättetrevliga lajvarkompisar ^^ och vi satt och snackade massa skit och berättade roliga minnen om tiden då jag lajvade också. Sen så blev klockan JÄTTE mycket och jag ville hem liksom alla andra. Så vi drog typ hela gänget in till stan kl halv 4 på morgonen och där mötte jag upp Nille som kom från korgen och sen åkte vi hem tillsammans och tur att jag fick sova hos honom för annars hade det varit jobbigt, nattbussarna hade slutat gå så vi fick gå hem till Nille från fruängen men han bor i Segeltorp så det var inte så långt att gå, när vi kom dit så visade det sej att både han och jag hade kvicknat till efter promenaden så vi började glo på The Ring 2. Sen så höll vi på att somna vi så vi stängde av filmen för att sova.

Imorse var jag sjukt seg. Nille försökte få upp mej flera gånger men det gick inte så bra, sen tyckte han det var JÄTTE roligt att ta kort på mej när jag sov. Tillslut kom jag upp men då var klockan *host*1*host*... Sen åkte jag hem och när ajg satt och väntade på bussen visade det sej att den var jätte försenad. SL och deras jävla "SL-minutrar"....

Nä nu står ugnen och går och det har den gjort ett bra tag nu, kanske borde sätta in pizzan riga pappa och fråga hur man sätter på pannan och sen gå och fixa ett vamt bad, jag trodde att ajg skulle lukta skunk i håret men det gör jag inte...iaf inte vad jag känner luktar mer Nille XD men håret är grymt fett så jag får nog ta och göra någonting åt det väldigt snart!
Vi hörs Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0