Duktiga jag!

Tjaa, var varit sjukt dålig på att uttdatera jag veeet! Men skit samma, mitt rum är nääääästan klart nu ^^ behöver bara måla ett varv till på bokhyllan sen är det dags att flytta in ^^
Idag så var jag jätteduktig från morgon till kväll ^^ jag följde Gustav till bussen fast jag ville ligga kvar och sova i sängen. Sen så åkte jag på typ första elevstödet någonsin den här och förra treminen =O sen så har jag varit aktiv och pluggat satan hela kvällen och sen så drog jag till Sandra för att jag blir typ hög av att lukta på lackfärgen =P
Jag hoppas btw att jag itne blir sjuk igen för jag har huvudvärk (skyller på målarfärgen) och sen så börjar jag bli hes och jag slå vad om att ajg har ont i halsen imorgon men jag tänker fanimej inte vara borta från skolan nu!! Dessutom ska vi ut på fredag så jag har inte tid!!! FATTAR DU DET JÄVLA FÖRKYLNING!? kom igen nästa år eller inte alls!
Nu har jag inte tid att blogga för jag ska photo shopa me sandra ^^
Bye Bye (btw e sams me Jonte nu igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0