Drömmarna är tillbaka...igen

God morgon, sitter och väntar på att få gå till bussen, igår kväll somnade jag vid 7tiden för att ajg var s¨trött och eftersom ingen kväckte mej så sov jag till klockan 10 och sen så var jag jätte pigg, låg och försökte somna igen men det var för mycket tankar som for i huvudet på mej så jag lånade en kallepocket av Erik som jag sedan läste. När ajg tröttnade på att läsa gjorde jag ett nytt försök i att sova och den här gången somnade jag. Men nu är det såhär att mina drömmar har kommit tillbaka, jag hoppas att dom försvinner väldigt snart och aldrig mer kommer tillbaka. Igår natt drömde jag och imorse drömde jag. Fan vad jobbigt...

Ikväll så kommer jag inte ha något att göra, vet ni varför? Jo för att familjen åker till Idre och kollar på det där huset vi kanske kommaer att köpa. Dom åker i eftermiddag och först var det ju tänkt att jag skulle följa med men sen så visade det sej att en viss person kommer hem från Sälen imorgon kväll så då valde jag att stanna hemma. Men nu kommer det tråkiga, vad ska jag hitta på ikväll? Jag vill inte gå ut på krogen så jag får väl försöka hitta på något annat. Förresten så har ajg inga pengar och jag är redan skyldig Jessica 200 och pappa 250. Aja det löser sej den 23/1 då jag får min lön för dec  =)
Nä nu måste jag sluta, bussen går hel och det har 6 minuter att gå ner och jag orkar itne stressa. Hej sålänge ^^

Kommentarer
Postat av: Jessan

HAHA det hade jag glömt! Tur att du påminde mig ;)

Bara jag får dom nångång nästa vecka så äre lungan :)

2009-01-09 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0