Ångesten borta och mitt hår är perfekt =D

Tja, sitter ännu hos Sandra för jag har inte orkat åka hem.
Men snart är det dags att dra iaf =( när jag kommer hem
ska jag duscha och sedan ska jag byta om igen för att
sedan åka på middag hos en familj som är kompisar till
våran familj (en familj som bor i älvsjö och som vi träffade
på madeira i portugal, världen är liten ;) )
Jag ska antagligen få övningsköra både dit och hem =P
Btw fick jag reda av pappa att han vill att jag kör upp till Idre
iaf fast han först inte ville för att vi ska köra i mörker på
landsväg UTAN gatulampor vilket betyder att det kommer
vara MÖRKT!!! samt att jag ska köra i 8 timmar (inkl rastning)
jag kommer få köra till klockan 12 på natten vilket betyder
att detta bilr en riktig prövning för mig som "nybörjare"!
Btw så har jag och Sandra tagit lite kort och jag kom fram
till att mitt hår är supersnyggt XD Kolla in här och sen Sandras
blogg sen så får ni se hur hennes hår blev (irl är det brunt men
på bilderna som finns på facebook så har hon olika färg på
håret på varje bild)... Lite kul sådär =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0