Ångest av alla slag

Just nu känns allt bara jobbigt! Precis ALLT! Gårdagen, dagen, imorgondagen...precis allt. Det är sånt här som kallas ÅNGEST!!!
Jag orkar inte klä på mej, jag orkar inte åka hem från råcksta till mej, jag orkar inte med att Jakke finns, jag orkar inte med att Jonathan finns, jag orkar inte med att det inte är sol ute idag, jag orkar inte med att jag kommer behöva göra tråkiga saker när jag kommer hem, jag orkar inte med att pappa e gnällig, jag orkar inte med....ja ni vet ALLT!!!!! Jag vill bara att allt ska ordna upp sej! NU!!!

Har beslutas ångest och hela köret...varför ska livet vara så svårt?


Snälla kan ingen hjälpa mej just nu, ikväll behöver ja ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0