WAZZZZAAAAA!!!! (wha´t up?)

Ja som vissa vet så har det blivit en irriterande och vanligt förekommande hälsningsfras mellan mej, Sandra, Daniel och KåG som jag kallar honom. Nu när jag för en gångs skull har tid att sitta ner och göra absolut ingenting tänkte jag berätta lite om veckan som varit. Som jag har bedömt den så ägde den! OCH VET NI VAD?! Den är inte slut!

Måndag

Jag försover mej och kommer inte till skolan för ens efter lunch då jag hade utvecklingssamtal och sedan slutade jag. Jag visste inte vad jag skulle hitta på så jag smsade Sandra som ringde och sedan så bestämde vi att jag skulle komma över och umgås lite ^^ så jag drog dit och vi badade Sandras bebbar, svulla chips, cola och åt pizza (se tidigare inlägg)

Tisdag
Jag och Sandra stiger upp och drar till skolan där dagen flyter på som vilken som helst =P kommer inte på vad för speciellt som hände den dagen i skolan men nått var det säkert =)
Efter skolan så drog jag hem till mej och Sandra till sej. Det var tänkt att jag skulle ut med Daniel (även kallad sundis efter sitt efternamn, Sundberg) samt KåG som jag kallar honom fast han egentligen heter David. Men så blev det inte eftesom Daniel segade som fan på att svara så jag bestämde med Sandra och Nille att vi skulle dra till heron och kolla på The Undborn. Det blev lite strul i början men sen tillslut när vi kom till bion löste det sig. Filmen vi såg var nog den läskigaste jag sett på år och dar!! Jag och Sandra skrek och hoppade som ganlingar och hade tillsammans med Nille klämt ihop oss på 2 biostolar för att vi inte vågade sitta em 1dm avstånd från varandra. När filmen var slut drog vi till segeltorp där det var planerat att vi skulle tillbringa natten men ICKE för det slutade med att Nille drog hem till sej och jag och Sandra drog till Frihemsplan och träffade Daniel och Kåg på donken och sedan så drog vi till en liten krog och tog en öl. Sandra min fick en SVINDYR barcardi breezer (orka stava rätt om jag stavade fel)... Vid stängning så drog vi oss till ?vasaparken? där en nattbuss hem till Kåg skulle gå men vi hade missat den med några minuter så vi fick vänta i en timme på bussfan. Hur som helst verkade det itne störa oss eftersom vi kunde sysselsätta varandra med att låta Daniel och Kåg knuffa runt på mej och mobba mej medans Sandra bara stog och garvade! När bussen äntligen kom så skulle vi behöva (enligt Daniel åka typ 45min) till KåG som bodde i Jakobsberg. Visst visst tänkte vi så åkte vi med bussen. På bussen flamsa vi runt och när vi satt systa för 30 sekunder tar jag fram min mosade halvätna och lite kalla cheeseburgare som legat i fickan i typ 2 timmar och börjar käka på den. Då bröt dom andra ut i asgarv och jag fattade först ingenting men när KåG fick tillbaka andan så sa han "DU ÄR FAN SOM SKALMAN!! HAR ALLT I DIN JACKA!!!".
Då började dom garva ännu mer och jag hakade på lika mycket. Asså det måste verkligen sett sjukt ut asså, från ingenstans tar jag upp en cheeseburgare och börjar äta som om det var en självklarhet!
När vi kom till KåG så gick vi in på hans rum och började bädda iordning. När vi hade lagt oss hade det slutat med att KåG och Sandra hade lagt sej i KÅGs säg och daniel och jag fick trängas i bäddsoffan. Visst det hade jag inget emot men när Sandra fick för sej att hon ville ha mitt och Daniels täcke och inte KåGs täckte dög ja då blev det liv i luckan! Drakamp med täcket och när jag tappade taget så vann KåG och Sandra...Nöjd och glad så rullar Sandra in sej i täcket medans jag och Daniel fic kett jävla överkast att dela på. Sedan när vi skulle sova gick det fan inte 2 minuter för ens daniel börjar snarka en i örat som en jävla traktor och 2 sekunder efter det börjar KåG snarka på ett konstigt sett så det blev som en melodi. Stackars jag och Sandra fick ligga vakna ett tag till tills dom slutade snarka.
När det började bli morgon så vaknade jag flera gånger av att Daniel typ la sej över mej (då konstaderade jag att han inte vägde 42 som vi hade skämtat om tidigare under kvällen). Fick knuffa bort honom men då hade han snott kudden helt så ja fick lägga mej på hans arm och fan va besvärligt det skulle vara att sova med Daniel. men Daniel är Daniel och man får ta hänsyn där efter ^^ Senare vaknade jag av att det var svinkallt i rummet och KåG hade gått upp redan. Orkade inte reagera på att ett duntäcke var ledigt såjag kröp in under Daniel som tydligen inte verkade frysa...............


Jag och Sandra då! Nille tog bilden...


Sandra och KåG på bussen ^^ för er som undrar så snyter han sej i en tidningsbit


David/KåG


Daniel som inte ville vara med dåra!


Min otroligt fräscha cheeseburgare!


Var snabb med kameran och fick en bild på Daniel iaf ^^


Sandra vill inte heller vara med...


David var inte knusslig så han fick vara med på bild =)


Schleten, trött och knullruffs, ja så startade onsdagen dåra! (denna bild är tagen EFTER att jag försökt fixa till håret!)



Onsdag
Jag och Sandra kom till skolan åt "frukost" (energidryck och sockerdränkta donut´s och munkar) NYTTIGT OCH BRA!!
Efter skolan så åkte jag till Per som fick utöva ett expreriment eller vad man nu kan kalla det. Hypnos handlade det om och det var riktigt häftigt! Fick göra olika övningar som jag sedan kunde prova på själv och sedan fick jag bli hypnotiserad och grejer, kändes skumt men jävligt skönt! Sedan åkte ajg hem och åt kvällsmörgås och sen så gick jag och la mej.


När vi hade varit på lunch såg brickbandet ut såhär...tvärstopp och överfullt


Inte vårat problem så vi ställde liksom alla andra våra brickor på golvet!


...

Idag Torsdag
Försov mej och missade bussen så jag kom för sent till skolan och missade provet vi hade. Dock fick jag möjlighet att göra provet efter lunch istället =) det gick skitbra ^^ Efter provet så drog djurparkshalvan av klassen till en inprovisationsteater och gjorde lite övningar och lekar som var jätte kul. Efter det så åkte jag till Stuvsta och kollade om dom hade fått in några revbensalamandrar emn det hade dom inte. Sedan drog jag hem och nu sitter jag här...ska hjälpa till med maten så vi hörs sen =)







Hur många orkade läsa hela inlägget?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH jag ställde min först på golvet xD hahah jag hoppades att ingen skulle se att jag gjorde det :D hahah kaos ! :D

2009-02-05 @ 20:11:10
Postat av: Sandra :)

Jag läste HELA :D

2009-02-05 @ 20:48:00
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jag läste HELA :D

2009-02-05 @ 20:49:12
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0