Bloggtorka som fan!!

Oj oj oj!! Rena shahara har det blivit på den här bloggen! Nä usch på mej! vill ni veta vad jag gjort den senaste veckan?
Hm... Det har hänt så mycket den senaste veckan. Därför borde jag nu lära mej en läxa att jag måste uppdatera mer så jag inte glömmer ;)
Kan ju börja med att just nu är jag hemma seda nca 20 minuer sedan. Såg en pudding på bussen och vi hade ögonkontakt flera gånger. Fast han skulle ong passa Sandra mer tror jag =O ! Haha nä men seriöst jag håller mej till Nille för han e bäst ^^ <3
Idag hade jag även redovisning i projektarbete, gick bajs men nu är det iaf avklarat! Sedan hade vi prov i sällskapsdjur-katt. Hade typ missat 6 timmars lektionstid och därmed även 6 timmars anteckningar, det blev till att plugga sista sekunden och för att vara så oinläst så blev jag riktigt stolt över mej eftersom jag svarade på alla frågorna. Nu känns det lite knäppt att jag berättar veckan baklänges så jag berättar mer om dagen längre ner...Börjar nu med Fredag förra veckan...

Fredag
Jag hade sovit hos Sandra och hon hade lärt mej dumheter...Nöjdet med att rolla online så nu har jag blivit lika noerdig som Sandra genom att börja rolla med vargar. När vi kom till skolan så var det första dagen på flera veckor som jag inte försov mej (har alltid lyckats stänga av väckarklockan i sömnen) sen så var vi i skolan och då så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Antagligen så fjanta vi runt och härjade eftersom det var fredag. Man måste ju fira liksom. När jag kom hem efter skolan så bestämde jag och pappa att vi skulle ut och köra. Först så åkte vi...nånstans och sedan till farsta C för att hämta mamma som hade klippt sej. Den körningen gick asdåligt efter som jag just hade påbörjat min röda vecka. Så när jag körde var jag inte så uppmärksam, fick kärringstopp, trängde mej i rondellen m.m... sen blev det VÄSTA bråket mellan mej och pappa när vi kom hem men efter typ 2-3 timmar hade det ordnat upp sej men vi bestämde att jag inte skulle få köra under dessa personer. Jag hade inte heller kört vårdslöst utan även svurit och härjat åt andra bilister som inte kunde köra (som körde krattigare än mej)

Lördag (alla hjärtans dag, en överskattad dag!!)
Var hemma hela dagen och pysslade med mitt rum och så tills det blev kväll och jag drog till V-torp och spenderade resten av kvällen där med en kompis.

Söndag
Vaknade i V-torp med en irriterande känsla så jag gick fort upp och åkte hem där jag fortsatte pyssla med mamma. Sedan kommer jag inte ihåg så mycket om den dagen. Hade en skön familjekväll bara.

Måndag
vaknar för en gångs skull i tid...lite för mycket i tid nämligen kl 4 på morgonen och jag hade liksom 2-2,5 sovtimmar kvar så jag gick och la mej igen fast jag var skit pigg. Sedan så vaknade jag kl 9 av att jag fick sms. Jippi försov mej en timme IGEN! Så jag kastade mej in i duschen och sen så sprang jag till bussen. han med flera minuter. Det är så att jag fått upp konditionen så jag har mer energi till att springa så jag springer ofta till bussen varken jag behöver eller inte =P
Skoldagen flöt på och sen följde Sandra med mej hem för att jag skulle köpa skidutrustning och sen skulle vi åka till henne. Nille hängde på och han ska btw följa med till Idre på påsklovet =)
Pappa, brorsan, jag, Sandra och Nille tog bilen till kungens kurva och köpte mina saker som jag skulle ha. Det blev en orange skidjacka och svarta termobarllor till det ^^ Skit snyggt på mej dåraaaa....
Sen fick Nille skjuts hem och Sandra och jag fick skjuts till fruängen där vi ifrån sedan åkte till henne. Vi svullade chips den kvällen och jag satt på msn medan hon dampade loss på internet på sin systers data som inte ville funka. Sedan somnade vi och jag drömde om galna zombie-rumpnissar =O

Tisdag
Vaknar upp hos Sandra och eftersom hon skulle ha en redovisning med ett grupp (hon hatar redovisningar) så bestämde hon sej för att vara sjuk så jag fick åka till skolan själv då. I skolan var det TOMT på elever =O för att det var idrottsdag för alla utom 3orna. I vår skola finns det 4 klasser av varje årskurs och 2 klasser av 3orna var på praktik så det fanns bara 2 klasser i hela skolan plus några lärare. Skulle gissa på att vi var en ca 30-35 elever i hela skolan för att några från varje klass var sjuka. Det var skönt och kul för man kunde härja runt som fan!! Sen så var det dags att sluta och så gick vi hem. Jag åkte hem till mej och plockade ytterligare i mitt rum och sen kom pappa hem och då fick jag börja köra igen =D vi körde till IKEA i kungenskurva och jag var lite halv nervös eftersom att jag inte kört i den smeten förut. Asså det är verkligen kaos där ibland men idag gick allt PERFEKT! inga kärringstopp, svordomar eller trängsel. På IKEA köpte vi sängkläder till stugan uppe i Idre och sen rullgardiner till mej samt sängkläder till mej. Sedan åkte vi hem och åt middag och jag pysslade med mitt rum. Sen vid halv 10 så tog jag och åkte till Nille och kollade på film och hade allmänt trevligt och mysigt. Somnade halv 2 för att vi kollade på en riktigt vidrig film. Fyfan va man fick kvällningar och ville spy av den filmen men den var inte lika grov som Saw filmerna.

Idag, Onsdag
Kom näst först till skolan av alla i hela klassen. WOOHOO stolt ^^
Sen så flöt väl skoldagen på som vilken som helst, somnade på 3 stolar strax innnan lunch på elevstödet och sen så efter lunchen fick jag värsta energikicken och börja flamsa runt precis som vanligt. Sprang på ett bord oc är jävligt glad att jag inte blev upptäckt av vaktis som hade dödat mej levande!

Nu är jag hemma och pappa har kommit hem så nu ska vi åka iväg till kungens kurva (övningskörning ;) ) och ska köpa skidglasögon eftersom mina gamla visade sig vara för små =P

Hör sen ^^ bilder kommer på nästa inlägg om nån timme minst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0