Varning för känsliga tittare!!! (kanske lite fel formulerat XD )

Här sitter jag nu i Råcksta och har precis målat mina naglar.
Gissa vilken färg =O men det tråkiga är att färgen kommer
försvinna imorgon då jag målar sista lagret på min bokhylla
och när jag ska tvätta bort målarfärgen så kommer nagellacket
strykas med. Men det går ju att måla nytt ^^
Idag har jag sovit för länge som jag sa tidigare idag och
sedan när jag kom till skolan så hade jag utvecklingssamtal
och det kändes bara bra, första utvecklingssamtalet då man
inte är nervös eller har ont i magen ;)
Efter så ringde jag Sandra och frågade om jag kunde komma
över till henne eftersom jag inte hade något att göra. Jag drog
dit och sen så drog vi sedan till V-by och köpte chips och cola
(A) nej vi svullar inte på en måndag mitt i veckan XD som jag sa.
Lät lite dumt med tanke på att en måndag är första dagen
på veckan! Sedan badade vi bebbarna och vilda tyckte det
var skit mysigt så hon fick bada extra länge ^^ sedan satt
vi och fjantade vid datorn och sedan var det dags för middag
och då fick vi i uppdrag att gå och köpa pizza till oss och hennes
familj, det tog typ 200år för dom segade som fan och tillslut fick
vi våra pizzor då den ena var FEL! men det gick ändå
att äta även om det verkligen inte såg ut som det!
(bild kommer senare i inlägget)
Sedan så målade vi naglarna ;)sandra målade sina blå/grå
glittriga och lilafreak som jag är så blev mina skl mörklila                                    En sån ska jag ha!!
med lite glitter i. Jag och Sandra kollade btw lite på tatueringar                            
som vi vill ha, sandra har dock beslutsångest men jag har
redan hittat min ^^ Det ska vara en skorpion...Gissa varför ;)


 Jag och Vilda!



Vilda badar ^^



Min och Sandras pizza, allt rann ut som en äcklig spräckt finne X(



Har du ätit eller ska du äta??



Kommentarer
Postat av: Mange

Du kam iaf inte ha tatueringen på det stället fixa den på axeln lr nåt så man ser den :P Hur ofta är det du går barfota? :P (känner dig inte bäst, men tofflor xD)

2009-02-03 @ 20:11:03
Postat av: Mange

Du kam iaf inte ha tatueringen på det stället fixa den på axeln lr nåt så man ser den :P Hur ofta är det du går barfota? :P (känner dig inte bäst, men tofflor xD)

2009-02-03 @ 20:23:47
Postat av: Rose

Svar till mange: haha nä ja funderar på att ha den vid ljumsken typ :P kommer göra svin ont! Btw mina tofflor ROCKAR!! XP

2009-02-04 @ 23:17:08
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0