Singstarkväll med Sandra och Elli ^^

Kvällen ägde! Fan vad kul det var ikväll!! Elli hade tagit med sig singstar till mig så vi satt uppe typ jävla länge som helst och sjöng. Blev hes och fick ont i halsen efter ett tag men fyfan vad vi garvade!! Den värsta låten vi sjöng var fanitmej Ricki Martin eller vad fan han nu heter. Asså vi fick inte in en enda ton typ om vi inte sjöng me pipröst och då började vi garva istället XP för att det lät så fult. Sedan sjöng vi Aquas låt Barbie girl och fyfan vad vi garvade när det var Sandra som fick sjunga killen. Det gick inte så bra. Sen så sjöng vi MASSOR av andra låtar och hade verkligen skitkul! Detta MÅSTE göras om snart säger jag bara. Detta är en kväll att minnas!

Imorgon kommer jag vara ledig, har typ bara en lektion och sen slutar jag så jag skiter i skolan helt. Sen så vid 2 tiden är det dags att sätte sig bakom ratten och köra hela vägen upp till Idre! Wohoo det ska bli skit kul och ännu roligare nästa gång vi åker upp då Nille ska följa med =D

Nu tänkte jag ta och fixa mej för att sova... Skickar ettt blogg inlägg imorgon också innan jag åker. Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Kvällen ÄGDE! :D

och ha det så bra nu!

Puss på dig min lilla sötnos! <3

2009-02-20 @ 08:17:35
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0