Ny bloggdesign och dagens händelser (för en gångs skull ganska kortfattat!)

Hellu!! Nu måste jag ju får veta vad ni tycker om min blogg? Märks det att jag gillar lila? =O Är liksom orolig att jag inte framhäver min favoritfärg ordentligt. Liksom, räcker det vekligen med att designa bloggen lila, färga håret lila, måla naglarna lila och måla väggarna i mitt sovrum lila?! Ni får väl kommentera och säga vad ni tycker =P

Nu där emot så kom jag hem för ca 30 minuter sedan, vad är det första jag ser tror ni? MAT!! Våran familj har inte storhandlat sedan nyår =S vi har bara köpt lite småsaker som behövs men nu jävlar hade hela familjen (utom jag) varit och fyllt kylskåpet och skafferiet till bristningsgräns!
Hur som helst så tänkte jag ta ett mellanmål och sitta ner ett tag och bara ta det lugnt, sen så är det dags att börja måla sista lagret på min bokhylla och byrå =D ^^

Idrotten idag var btw skit rolig, snacka om att man fick röra sig! Dock ansträngde jag mej nog lite för mycket eftersom jag nyligen slutat med pencillin och måste därför ta det lugnt. Ja tjena! Glömde bort det på 2 röda! Så jag raca på som alla andra gjorde och det var riktigt kul ^^ nu kan man ju säga att jag är riktigt slut i kroppen men det känns ändå skönt!

Vad ska ni göra ikväll då? Jo själv har man några alternativ!
  1. Dra tilll anchor med Daniel och hans polare
  2. Gå på bio med Älskling och Älskling och se The unborn (jag och sandra/älskling nr 1, såg trailern igår och fyfan va vi skrek och flög och hoppade runt). Snacka om att vi blev sjukt sugna på den filmen asså!
  3. Sitta hemma och göra skolarbeten tills jag däckar
  4. Sitta vid datorn och dega eller övningsköra bil.
  5. Ta en uppfriskande långpromenad om någon av mina päron vill följa med (inte så kul att gå själv)
Vilken aktivitet tycker ni att jag ska göra?? =D
Det tål att tänkas på...

Btw här är lite "före" bilder på mitt rum! (visst är rummet fult!)




Fler bilder kommer sen =D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Och vem hjälpte till med bloggen om inte Super Sandra!? :D

hahah ;) welll BIO! :D

2009-02-03 @ 19:09:17
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: kusin

åååh fint det blev, lila är finast (mina nya tapeter är lila)!! jag vill oxå ha sån där fin header o så, men jag vette fan hur man gör. så jag får behålla min fula :(

2009-02-03 @ 21:03:44
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0