Ledig idag ^^

Tja, sitter ännu i morgon rock fast jag varit vaken i snart en timme. Inatt sov jag oroligt, jag drömde att ******** ville bli tillsammans med mig igen och jag sa att den tiden var över men han insisterade så jag hade inget att säga om. Snacka om att jag kände mig iriiterad över att jag inte kunde tack nej. Men jag är glad att det är en dröm för jag orkar inte med honom. Skulle bli deppig bara och skit. Hur som helst, nu slutar vi snacka om den tönten han är inte värd en tanke från mig.

Idag gäller det, 50mil bakom ratten javisst. Hoppas bara att jag får ha musik i bilen annars skulle jag bli galen av att köra på raksträckorna. Men innan avfärd så ska jag göra klart mitt hemprov och sedan maila in till Vronkan som alex kallar henne. Jag har bara ett problem, jag kommer inte på vad jag ska svara på den sista frågan.
Men det löser sig alltid. Bara det är mailat innan jag åker. Jag längtar tills jag får sätta på mig skidorna och åka i backen men det blir itne för ens på söndag eller nått sånt för på lördag ska vi ta det lugnt och pyssla i stugan.

Bloggar kanske starx innan vi åker. När jag kommer hem ska jag ladda upp bilder på min bdb och på bloggen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0