Kryssningen!

Tja, IGEN! Här kommer nästa inlägg. I detta inlägg ska jag berätta om när jag var på kryssning till Tallin ^^ Det ägde! 
Det var jag, Sofia, Jessica, Kamilla, Alex och Fredrik (ett gäng från klassen) som åkte på kryssning till Tallin. Tänkte inte skriva så mycket utan mest lägga upp bilder men jag tänker skl skriva om mitt härliga damputbrott som jag fick sista natten och sedan lite till.

Kamilla, Jessica och Sofia         Alex i bakgrunden och kamilla      Fredrik  ^^


Nu är det såhär att Tallin ser ut som ett U-land på vissa ställen, visst ser det hemtrevligt och glatt ut på dessa 2 bilder? Dom är inte redigerade på något sett. Vädret var piss OCH skyltarna var lika grå!


Vi skickade flaskpost ;)


Har inte så mycket bilder från första kvällen eftersom det flesta av bilderna togs med Alex och Jessicas kamera ^^
Här spenderade vi nästan hela sista kvällen...


Gänget, minus Fredrik


Fin bild, min drink tog slut =O


Äsch va fan jag köpte fler ^^


Ni som hänger på HBJ! Känner ni igen den här stammisen?? ;) jag hitta honom och sen visade det sej att det var Kamillas gamla klasskompis. Världen är liten!



Första kvällen efter att vi varit i taxfree så såg jag denna herre. Fick för mej att han såg lite ut som Neo i matrix (antagligen för att han var mörkhårig och hade bruna ögon) sedan så skrek jag "Jag hitta nemo!" Så sen fick han heta Nemo istället fast på riktigt heter han Daniel XD


Efter några drinkar ^^



Nu kommer jag till historien om när jag fick ett raseriutbrott! Det har tydligen blivit en tradition att jag ska få ett utbrott sista natten på varje kryssning. Förra kryssningen som var mellan jul och nyår så dampade jag ur på Kajs aoch hennes kompisar =P den här gången fick jag damp på Sofia och hennes ragg för natten... Det hela började med att jag, Sofia och Nemo satt i min och Sofias hytt och skojade, vi hade tidigare spelat kort och så med övriga gänget men sen var det sovdags tyckte dom, vi andra var fortfarande pigga men ändå kände jag tröttheten trycka på. Klockan var halv 3 (svenska tid) skulle jag gissa och sen så hör vi röster i gången utanför hytten och då sa Nemo, öppna jag tror det är mina kompisar. Jag går och öppnar det första vi möts av är en kille som går förbi med Blod i halva ansiktet, på kläderna och hans tänder hade antingen slagits ut eller så hängde som löst. Snacka om att han hade åkt på rejält med stryk. Längre bort i gången stog ett annat gäng killar och snackade och sen en städerska som städade upp efter stackarn som böldde. Vi stog kvar i dörren och samtalade med några andra snubbar och sen så kommer en av Nemos kompisar och blöder han med. Det som hade hänt honom var att han hade slagit huvudet i en dörr så att piercingen som han hade i ögonbrynet hade börjat blöda. Vi tog in honom på rummet och tvättade såret och sen satte vi oss alla 4 och snackade lite mer skit, tröttheten började ta över väldigt mycket nu och jag ville sova. Vi bestämde oss för att sova och jag kände hur irritationen växte i mej av flera anledningar.
1. jag fick inte sova själv i sängen som jag sagt 1000ggr om att jag ville
2. jag var trött
3. Sofia smaskade med Nemos kompis
4. Nemo var skitjobbig och ville bara kladda så jag tvingades sova fullt påklädd för att han inte skulle komma åt...

Sen så efter ett tag brast det jag klarade det inte! Jag reste mej upp tände lampan och slet av täcket på Sofia och hennes ragg (mins ej hans namn så vi kallar honom Doris....Nemo och Doris aah, ni fattar)
Aja det var en JÄVLA tur att Doris och Sofia inte kommit så långt att dom börjat sexakten... Jag svor och skrek åt dem om att dom va tröga i skallen och att ajg var trött m.m. sen öppnade jag hyttdörren skrek lite till åt alla i hytten och sen tog jag Doris kläder och slängde ut i trappen (vi bodde i änden av en hyttgång) Sen smällde jag igen hyttdörren och gick och la mej. Doris gick då upp och hämtade sina kläder och sedan gick han in och la sig igen. Nemo satte på sej sina byxor och höll lite avstånd från mej och Doris viskade till Sofia "fan, ja blev skitskrajj ju, brukar hon vara så?" sofia svarade nått i stil med "nä jag har aldrig sett henne så arg nångång men sov nu för hon kan ju höra en nål falla på en rockkonsert" Sen var det tyst ända tills Nemo började weina om att hans läppar var torra och då väckte han sofia som började prata lite halvhögt så ja sparkade foten rakt i väggen bara för att varna om att ajg fortfarande var irriterad och vaken. Sen var det tyst igen.

Nästa morgon gick vi iland i STOCKHOLM och sen åkte jag hem...



På kvällen så drog jag till Nille och sov där, han visade mej hur ma nspelade Spore och det var kul sen kollade vi på pan´s labyrint ett tag tills vi tröttnade, stängde av och sen somnade vi =P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hhehe, kan förstå det. Det var iaf sjukt fint.

Aaaaaww, fan söt du e! :'D

Massa hjärtan till dig! <3<3<3 Bästaste Rose i tha Universum! Puss på dig sötis!<3

2009-02-28 @ 22:38:30
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Han som tydligen va Kamillas gamla klasskompis .. ja såg honom i vällingby i måndags ^^

2009-03-18 @ 19:09:08
URL: http://loveamisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0