Kollade igenom lite snabbt mitt förflutna på bloggen

Hej, satt och kollade igenom lite gamla grejer på bloggen...Vissa av inläggen ger mig minnen som jag saknar sjukt mycket! Då det var mcsäsong och jag brummade runt på min mc i friheten. Då jag satt kattvakt på ingarö, då det var sommar och man kunde bada, då jag hade mina råttor kvar och massa mer. Det är så stor skillnad mellan idag och 6-12 månader tillbaka.....

Jag var inte singel då
Jag satt kattvakt då (nu sitter han kattvakt själv)
Jag får aldirg mer tillbringa en sekund i huset på ingarö som var mer än mitt andra hem under min lyckliga tid som "ickesingel"
Sandra har ersatt hans plats idag
Jag går på krogen idag
Jag har massa vänner idag
Jag kör inte mc eftersom det inte är säsong för det ännu och ibland saknar jag mcn så det gör ont! Tills vidare får jag tillfredsställa mej med bilen....
Pappa har ändrat uppfattning om fritidshus och köpt ett i Idre
Jag har fått min första riktigta skitutrustning idag
Jag har ett nytt rum idag
Jag hade inget liv mer än på ingarö. Jag liksom sögs ner i träsket tillsammans med honom
Jag går sista terminen i gymnasiet, ingen mer skola...
Jag hade mina råttor kvar förut, nu har jag en hamster som börjar passera bäst före datumet.


Trots att vissa saker var bättre förr så trivs jag ändå väldigt bra med mitt liv idag. det finns uppgångar och nedgångar hela tiden, just idag känns det lite segt med tanke på drömmar m.m. Men snart kommer jag att ha glömt det och är på topp igen.

Jag har alltid min Sandra...
Hon hjälpte mej att gå vidare, hon stöttade mej 24/7 och hon gav inte upp hur ledsen jag än var. Hon är den stora biten i mitt liv som även hjälpt mej att bygga upp ett nytt liv och vardag. Allt rasade och jag satt där på golvet med livet i tusen bitar framför mej. Som en vas, som är oersättlig ramlat i golvet. Vasen som Jonathan kastade i marken, klev på och vände om och gick utan att se sej om eller ens be om ursäkt för att han kraschade. Sandra kom och hjälpte mej att plocka upp alla bitarna och börja pussla ihop dom. Men vi började klistra ihop allt. Även om vasen inte ser ut som den gjorde innan så är den i alla fall hållbar och kan användas igen, några bitar sitter itne på plats ännu men det är på god väg tack vare min Super Sandra. Att vasen inte ser ut som innan kan man förstå men nu är den mer personlig och starkare än den var innan den föll. Då var den fabriksgjord/konstgjord, väldigt fin men egentligen väldigt ömtålig. Nu har den blivit ihop klistrad tillsammans med väsldens finsate bästa Sandra och mej, med superlim så den kommer hålla bättre denna gång det lovar jag! Så länge Sandra fortsätter att hjälpa mej att pussla. Jag älskar dej Sandra mer än jag älskade Jonathan. Om du försvinner ur mitt liv kommer jag gråta 90 tusen gånger mer än jag gjorde när han försvann...Du vet hur appatisk jag var då och att jag nästna alltid gick runt med tårar i ögonen och huvudet nere. det gjorde jag hela tiden jag inte var med dej. Du fick mina tårar att sluta rinna och torka ut, du fick mej att hålla huvudet högt och gå vidare och du fick mej att skartta. Många försökte få mej att skratta men det var bara du som lyckades få mej att skratta så mycket att jag la mej ner i magkramper. Enda gångerna du fick mej att gråta var när jag skrattade. Jag kommer Speciellt aldrig glömma praktiken, det var min stora räddning, men även du hade en stor roll där, hade jag åkt med någon annan så hade det inte varit samma sak, jag hade haft mer ångest, gråtit mer och säkert inte fått samma betyg som jag fick då. Du eär bäst Sandra! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Jag och sandra är så jävla bäst och nu har vi dragit in Elli i skiten ( har ingen bild på henne tyvärr men det kommer)
Sandra och jag skrattar väldigt mycket och kommer därför bli vääääldigt gamla för man blir gammal av att skratta, så världen vill ni att vi någonsin ska dö så blir det nog inte av ålder utan ni får sätta skottpengar på oss. (när am nskrattar blir det ibland stårt att så upp. Golvet är en välbesökt plats!
Bild 3 råka jag förmindska men skit samma, sandra och jag =P tar man ett kort på oss när vi inte ser kan det se ut hur fan som helst, detta är väl det minst udda kortet på oss tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

ALLTSÅ FYFAN VAD DU ÄR UNDERBAR!!! :'D

grät fan när jag läste inlägget :O

Underbara lilla människa! <33<3<33<3<33<3<3<3< :D:D

VÅGA fan inte skada dig nu! :O bra med hjälmen ;)



vafan.. vivo, ica.. same shit ;D

2009-02-20 @ 12:27:45
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha "bäst före datumet" på hamstern hahahahahah

2009-02-28 @ 00:12:52
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0