Äckliga måndag!!

Tja, sitter här i sängen och önska att klockan var 7 men NEJ det är den inte utan den är snart 12! Jävla skitmåndag! Först kunde jag inte somna inatt för att jag var för pigg och sen hade jag sjukt ont i halsen så jag började titta lite på film och sen blev jag jätte trött och somnade men sov ganska djupt eftersom jag inte vaknade till min sjukt höga alarmsignal på mobilen =O Sen orkade jag inte stressa så jag tänkte ta 12 bussen men jag segade lite för mycket så det blir halv 1 bussen istället. Då blir det att jag åker till skolan och har mitt tråkigta utvecklingsamtal och sedan åker jag hem igen. Kul va? kortkort dag blev det för min del =O Men sen då? vad ska jag göra när jag är klar i skolan, antagligen kommer jag få måla mej jag orkar inte så dt kommer antagligen gå sjukt segt MEN om jag målar ikväll kan jag flytta in på onsdagkväll då färg och hela köret är fixat =D

Nu ska jag ta en smörgås och sen ska jag gå till bussen och jag tänker inte springa till den!

Puss på er!
Btw så kollade jag på Reservation Road. Har inte sett klart den så jag vet inte hur den slutar emn den är väldigt bra tycker jag. Dock mycket tårar kan man räkna med så var berädd med ett gäng näsdukar =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0