Vrider dygnet

Nu har jag brörjat vända dygnet, det var samma visa förra året som jag jobbade julbord. Men går upp runt 11-13 och går och lägger sej efter kl 2 på natten. Fan asså, snacka om jobbigt när jag ska börja vända tillbaka igen.

Nu ska jag fixa mej och sen åka till jobbet och börja knyta rosetter. Idag tycker källarmästaren att alla ska börja senare eftersom vi jobbar så fort så vi har en timme mindre på oss nu så vi får se hur det går =P om allt finns uppe och det bara är att ta kommer det gå jätte bra tror jag men om något saknas kommer det nog bli sjukt stressigt men jag har bestämt att inte stressa sönder mej. Saker få ta den tid det tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0