Sjukling

Jag är så sjukt förkyld! Nyser och snorig men värst är det nog att jag är så jävla varm och har typ ingen ork. Håller just nu på att klä på mej för jag ska på middag hos päronen, Johan jobbar till sent så jag är där själv. Grannen kommer även komma över så det blir lite socialt iaf ^^ egentligen borde jag ligga till sängs för att vila upp mej och det tänkte jag faktiskt tills jag insåg att jag nästan började klättra i granen så jag ringde och sa att jag kom ändå =P hur jag tar mej hem sen vettefan, bussarna går inte ihop så jag måste vänta 25 minuter i huddinge (704ans fel som vanligt) men jag har 3 alternativ

1. Stanna kvar över natten
2. Be Johan hämta mej senare
3. Smöra för pappa så jag får låna bilen och åka hem med den och komma tillbaka på morgonen sen

;) ja hoppas ni vet vilket alternativ jag helst hoppas på...såklart det som är svårast att få viljan fram mot!
Nä nu måste jag skynda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0