Sista dagen igår =( =)

Tja sitter i soffan och kollar på någon svensk film och sen har just klätt på mej. Måste nog erkänna att jag är liiiiite men bara liiiiite bakis. Jag har ju liksom druckit 2 dagar i rad men nu lär det inte bli nått på ett bra tag för det orkar jag inte :P igår så var ju sista dagen som julbordet var så vi gick ut med gänget. Igår så skulle vi dra till skeppsbar men det är ju 20årsgräns där på helgerna nu så det fick bli After istället. Beställde in ett helrör och sedan dracka jag 2 cider. Blev precis lagom full och rolig och sen så drog vi hem runt 3. Fick dock vänta 22 minuter på hagsätratåget men åkte med Sami till Gullmars och väntade på nästa tåg där istället. Kom hem och trots att jag var SKITTRÖTT och ganska full tog jag mej energin till att duscha, borstatänderna och sminka av mej. Sen var det hopp isäng. Trots att Johan hade varit lite sur tidigare under dagen så var han jätte mysig under hela natten och krama mej massa, tyvärr liksom alla andra som har job måste man jobba så han drog till jobbet runt 10 och jag sov kvar tills mamma ringde runt 12 och sa att dom skulle komma och hämta mej efter ett tag. Nu ska jag fixa mej och sen kolla lite tv till tills dom kommer.

Puss på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0