Simpsonsmaraton

Sitter i soffan med brorsan och kollar på tv. Om typ en timme börjar simpsonsmaraton som vi ska kolla på till halv 4 sen måste jag skjutsa hem Erik och sedan hämta Johan på jobbet så ska vi på middag IGEN fast denna gång hos hans farmor som bara bor runt hörnet i drågsved...nej jag menade RÅGsved ;)

Sen efter middagen där ska vi hem och då ska jag fortsätta kolla på maraton. Imorgon åker jag och Johan till hemvanan, han kanske ska få vara ledig och isf får jag soooooov morgon och han kan hjälpa mej att packa bilen.

Asså vet ni vad som är riiiiiktigt störande? Att ha ett popcornskal (ni vet det bruna hårda och vassa runt cornen) i halsen. Jag käka popcorn igårkväll och då har jag fått ett sånt där skal i halsen, det sitter typ fast och gör ont, det lossnar inte även om jag sväljer både mat eller dricka eller petar med en tops i halsen! Undra hur länge jag kommer ha den där??

Sedan berättade jag aldrig om igår. Då var jag och Johan hos hans pappa med familj och firade jul, jag fick julklappar av dom ^^ badbomber (så nu har jag MASSOR/15st) för jag fick av johan också). Sedan fick jag en trisslott men vann inget och sedan fick jag en almenacka av Johans pappa för jag behöver verkligen en! TACK <3

Daniels och hans tjej Sofie fick ett spel "Lika par leka bäst" tror jag det hette så vi 4 spelade det och jag tror jag visste mer om Johan än vad han visste om mej :O men vissa frågor var barnsligt enkla och andra svårare.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva men det kommer väl senare. Kan iaf ska jag säga vila i frid till Minou! Måste fan vara den äldsta katt jag vetat om! Hoppas då att en viss person INTE rakar av sej ögonbrynen som han sa att han skulle göra om kissen dog. Tror inte han skulle se så jävla bra ut i det =/
Tur iaf att ajg har en ny favoritkatt som heter tusse ungefär samma charm som Minou hade fast han är yngre, mycket yngre bara 4-5 år gammal. Det är Johans syrras katt och igår gav hon Tusse til mej och sa att jag fick honom (på skoj) men jag fick inte behålla honom för Johan är allergisk och när jag sedan kramade på Johan började han nästan gråta av allergi ;)


Hörs senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0