Mindre kaos

Hellu, nu är jag på lite bättre humör. Kan ju säga att som det ser ut just nu blir resan till fjällen av ändå :)
och inte nog med det!...

Till att börja med så lunchade jag med pappa idag och vi kom fram till att jag ska....skaaaaaaa... MED FAMILJEN TILL USA I VÅR!!!! WWWWWAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!! det enda jag behöver betala är om jag köper nått där samt den extra kostnad som kommer på flygbiljetten (1800kr)

Vi ska hålla till på västkusten och bila runt där och sova på olika hotel och se olika saker...Lägger upp lite bilder på vart vi ska åka men sedan när jag kommer tillbaka så har jag egna bilder jag kan lägga upp. Senast jag var i USA var jag bara 4½ och mins mest hur sur och grinig jag var under resan. Denna gång kommer jag vara allt annat än missnöjd!! =D


USA here I come!


Vi ska besöka hollywood och universalstudios och åka deras atractioner! http://www.universalstudioshollywood.com/ här kan ni se lite olika reklamklipp på olika åk man kan åka, jurassicpark och skräckfilms grejen bara MÅSTE jag åka!


Vi ska sova på hotel med utsikt över Grand Canyon
Besöka Japantown i San fransisco och såklart måste vi se bron hoppas jag :D



Vi ska besöka LA och någon skum öken som ligger någonstans på västkusten. Vår hyrbil kommer vara en cab! Kanske inte en så lyxig som på bilden dock ;)


Detta är jag mest rädd för, men alla gånger jag flygit har det gått bra. Hoppas inga galna tallibaner kapar planet för då jävlar får dom med mej att göra!
Då ska jag gå fram till dom och säga! EEYY KOMPIS, SKA JAG SCCCHHICKA MINA SCHHUSINER PÅ ER?! DOM KOMMER KUTTA ER SOM FAN MANNEN OCH GLÖM INTE ATT ERA MAMMOR LUKTAR CURRY! SHIIIIT ASSÅ! EYYYY

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

AVIS :O vill också! haha, fan vad nice :D

HAHAHA, gillar ditt planerade tal till eventuella talibaner xD HAHHA!

2009-12-02 @ 00:49:50
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: jessan

Universal <33333333 Verkar så ballt

2009-12-02 @ 16:26:46
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

NAAAAAAAJ jag vill oxå!!!



HAHAHA ja skicka mig på dom bara, kan skrika sådär som talibaner gör klililili och springa mot dom o spraya hårspray i deras ögon, då springer dom allt.... hahaha :D

2009-12-02 @ 17:46:01
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Anette

Förresten, kan inte jag skicka mina schusiner på den skumma amerikanen som ja dejtade förut, han bor i San Diego.... på honom bara!!!

2009-12-02 @ 17:48:27
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0