Min lunch

Min senlunch ^^
Tja somnade ett tag i soffan för att jag sovit så dåligt inatt. Nu har jag gjort lite mat. Det blev det som jag hittade i kylen...
Ställde mej och började koka pasta och sen rörde jag ihop en sås (pesto med chili och lite matlagningsgrädde för att få den såsigare) blandade sedan såsen och pastan.
Sedan hitta jag lite oxfilé i kylen som bilvit över men när jag hade värmt och smakat den så va den inge vidare så den slängde jag, nu får jag äta pasta bara men såsen är så sjukt god så det går hur bra som helst ändå ^^



Dålig mobilkamerabild :P den bruna såsen va till köttet och inte pastan. Nam Nam

Kommentarer
Postat av: jessan

tack din idiot! nu blev jag HUNGRIG!!!!!!

2009-12-21 @ 23:11:35
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0