Middag och mys med familjen 2

God eftermiddag på er, sitter inrullat i mitt täcke och kollar på tv. Borde kanske fixa mej för om en timme ska jag börja ta mej till jobbet. Känner inte för at jobba idag, inte för att jag tycker det är tråkigt utan för att jag är så innihelvete trött på julmaten!

Ikväll när jag slutat blir det singstarkväll hos Ida igen =) fan vad kul det var förra veckan! Sen imorgon så är det sista julbordet och efter det blir det utgång med gänget. Borde kanske inte bli lika full som förra året med tanke på att jag ska åka hem själv.

Sen kan jag inte vara med på singstar lika länge den här gången eftersom jag ska jobba nästa dag så jag måste hinna hem och sova. Det suger!

Igår skulle jag varit på harrys men så blev det inte. Jag och Johan var på restaurang med hans pappa, styvsyskon och styvmorsa för att morsan fyllde år. Satt och pratade jätte länge och åt. Supertrevligt och sen började hans styvmorsa och hans pappa tjata på mej och sofie (Johans styvbrorsa daniels flickvän) om att vi måste bestämma oss för vad vi önskar oss av dem. Varken hon eller jag har fortfarande inte kommit på vad vi vill ha haha ^^

På juldagen blev även jag och Johan bjudna på middag hos dom så jag måste komma på vad jag vill ha innan dess :P

När jag och Johan kom hem igår så plantera vi oss i soffan och satt där ett tag och kära ner oss i varandra (nej vi hade inte sex) och kollade på tv sedan blev jag och han sjuuuukt trötta (vi hade iof varit trött hela dagen efter att ha åkt/kört bil hela dagen).

Nä nu MÅSTE jag fixa mej så jag slipper stressa sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0