Kaos

Jag hatar priser! Allt ska vara så in i helvete dyrt och samhället är så knullat att det inte finns några jobb och om det finns vill dom ha flera års erfarenhet från dom som söker.

Nu är det så att jag och Johan tänkte åka till fjällen och skida över nyår MEN. Antingen är det för dyrt (jag har inga pengar för ens i slutet av januari) eller så är det fulllbokad på dom billiga ställena ELLER så måste minst 2 av dom som bokat vara 20 år. Jag är 19, Johan 21 (dock gäller det inte om det är typ en förälder med barn men jag tror det inte går att lura bokningen med att jag är Johans dotter...

Först var det tänkt att Johan och jag skulle åka med min familj och 2 kompisar till dom till Idre och fira nyår och åka i backen men sen blev det strul med allt så Johan fick inte åka med och då var det för sent för Johan att avboka sin semester och han vägrar sitta hemma en vecka som han tagit ut för att åka skidor (förstår honom). Sedan så börjar han skylla på mej att allt är mitt fel att vi inte åker till idre och att det är min uppgift att hitta en lösning och om jag inte gör det sa han "DÅ DRAR JAG UTAN DEJ OCH ISTÄLLET MED MINA KOMPISAR OM DU INTE LÖSER DET HÄR PROBLEMET". Känns jätte kul att höra från sin pojkvän och man känner sej såååå uppskattad. Visserligen kom jag med försölaget att vi får fira på varsitt håll i absolut värsta fall för att jag inte har pengar men sättet han sa det på kändes ju inte så jävla kul. Så nu är allt tydligen mitt fel och jag måste lösa allt och det blir inte lättare när ens pojkvän är sur och väller all skit över mej...

Hade tänkt berätta en annan grej som har med resa att göra men jag har ingen lust nu, lär ju berätta någon annan gång.



Kommentarer
Postat av: Anette

Hahahaha jag trodde du menade spelet hahaha. fast jag kom på att det hette galenpanna!!!

Aaa alla skriver ett namn på en lapp o så skickar man den till höger o så sätter man de i pannan :D:D hahahah

2009-12-01 @ 18:50:26
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg :)

2009-12-01 @ 19:45:00
URL: http://emmaericsn.blogg.se/
Postat av: kärleken är blind

du verkar inte ha en sån trevlig pojkvän om jag får säga det själv

2009-12-03 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0