Julbordet på Grand är detsamma som i sunes jul fast i större skala

Hej, hemma nu igen och jag är lika trött som igår, ska hoppa i duschen och sen krypa ner bredvid Johan och glo lite på film för att sedan inse att jag inte orkar gå till sängen och börjar pipa om att Johan ska bära mej dit, men sedan inse att han ändå inte gör det, liksom alla gånger jag försökt få färdhjälp till sängen (5 steg bort)

Kommer få in ett bättre inlägg imorgon tror jag, nu har jag ändå inget intressant att säga för utom att alla gästerna  VRÄKTE i sej på julbordet idag så man fick fylla på hela tiden massa. Dock rörde dom inte gröten =O Grands goda gröt hur kan man tacka nej till den??

Dagens julbord var exakt såhär fast värre och tänk er att jag är sune (spola fram till 3:27)



I vanliga fall är det mycket folk som köar och härjar men ikväll var det värsta kaoset ever, ALLA skulle gå och ta mat SAMTIDIGT (det är ca 450 pers per kväll) så köerna va skiiiitlånga och maten tog slut eller blandades så det blev en enda gröt allt ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0