Inga bilder i detta inlägg

Tja, jag är lat just nu och orkar itne fota mej och lägga upp bild på nya håret men det blev iaf kortare och finare än innan eftersom det var så slitet. Bestämde mej ändå att dra på drop in hos frisören som ligger under Johans jobb i Tumba. Tjejen som klippte mej var jätte bra och jag blev skitnöjd ^^

Idag ska jag städa djuren och i badrummet samt åka till Flempan och hämta mitt pass som blivit klart, sedan ska jag åka till Johans jobb och köpa en vinterjacka =)
om ni tittar ut nu så lär ni ju se att det är vinter ute ;) det är första kvarliggande snön som jag ser, här om dagen var det ju snö ute också men då jobbade jag och när jag kom ut hade allt smält =(

I lördags när jag hade jobba drog jag till min kusin ^^ vi drack en varsin vinare, snackade skit och sedan så började vi sjunga singstar till kl 6 på morgnonen vilket blir er än 6 timmars falsk sång (varken hon eller jag kan sjunga XD )
Sedan gick vi på promenad och kom tillbaka runt halv 7 då vi la oss och snackade lite skit och sedan somnade, vaknade igen kl 1 och då duschade jag och åkte hem.

Igår klädde jag och Johan (okej bara jag) granen och bakade lussebullar. Johan gjorde oxfilé med potatissallad och nån sås till middag, SKITGOTT!!!

Nu ska jag äta en bulle till och sedan börja göra det jag borde...

Kommentarer
Postat av: jessan

klä granen NU!? :O vad orättvist! mamma och pappa låter mig inte göra det förrän typ dagen innan haha

2009-12-14 @ 18:06:24
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

schallååååå vad hände med våran dejt?! hahah

du kunde ringt mig så hade ja kommit över o knäckt er på singstar mohahahah

2009-12-14 @ 21:32:58
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Plingplong

haha :P vad borde du göra då?? :P *me=segass xD*

2009-12-15 @ 21:16:52
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: jessan

snökaos på vägen:)

2009-12-16 @ 12:05:40
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0