Hissa och Dissa

Halloj igen, kom på att jag inte haft Hissa och Dissa på ett tag nu. Kanske är dags?



Att jag beställt en ny dator som kommer efter nyår någon gång ^^ en bärbar som är en sån där speldator så nu kan jag skaffa the sims 3 ;) min andra dator kraschade för typ 8 månader sedan har ju garantin gått ut på och sen så klarar den inte the sims 3. Lika bra att skaffa en ny ^^
Ikväll åker jag och Johan till Hemavan och på vägen upp (eller ner) så kommer vi hälsa på hos The Silent Way =D


Berättade inte att jag och Johan var på mellandagsrea igår på elgiganten. Han köpte en digitalkamera till sin pappa för att han slarvat bort den och hans pappa ville ha sin digitalkamera så han fick helt enkelt köpa en ny. Men hur som helst dissar jag den DEN ÄCKKLIGA OCH FULA LILLA SURFITTA SOM TOG BETALT I KASSAN, DIN LILLA SPYDIGA SURFITTA!!! HADE DU EN DÅLIG DAG? KILLEN VAR OTROGEN, MENS, PMS OCH BAKIS?!?! SKULLE INTE FÖRVÅNA MEJ... AAAAAHHHHGNJDKLGRJKÄÖZSKLGJHJSZDÖFJGHÖZLFÖKGJ......kärring...
Johan har iaf skickat brev till elgiganten som för hoppningsvis tar tag i hennes fittiga beteende, hade lust att ta tag i henne och dra henne över kassan och skrika henne i ansiktet så spottet skvätte (jag är förkyld så jag hoppas hon också hade blivit det då) att så som hon behandlade mej och Johan behandlar man inte kunder och att hon kunde ta och skärpa till sej och inte låta privatlivet gå ut över oskyldiga kunder!

Kommentarer
Postat av: jessan

Go rose Go rose go go go rose!

2009-12-27 @ 17:10:57
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

Hahaha vad gjorde hon?!?!

Puss

2009-12-29 @ 23:48:03
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0