Hallå

Fan vilket underbart väder det är ute! MASSA vit snö! Hoppas det inte försvinner för ens i mars då våren kommer! Sitter just nu och tittar på TV coh sedan så sitter jag och äter på en "typ" nybakad lussebulle (gjorde dom igårkväll/natt). Idag ska jag mysa ner mej tills Johan kommer hem från längdskidåkningen, hade gärna följt med men jag har ju inga sådanna skidor och hasa sej fram med utförsskidor lär inte vara så jävla enkelt eller kul. Sen ska han och jag åka till hans mamma och mormor ett par timmar efter det så ska vi fira hans styvmorsas födelsedag, har ingen aning om hur gammal hon blir men vi ska iaf vara där halv 8 och sen efter det ska jag försöka ta mej iväg till Harrys och gå på bandit festen med Anneli och Jenny ^^

Har inga intressanta bilder just nu men det kommer väl såsmåning om när jag orkar ta tummen ur röven och lägga upp några.

btw så köpte jag en tjocktröja, en vinterjacka och ett par gosevantar. Allt i svart (A)
Nu måste jag nog klä på mej och fixa mej så jag är typ klar tills Johan kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: jessan

ååh mysimys:)

2009-12-18 @ 10:49:26
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0