God Jul och gott nytt år!

God jul på er alla ^^

Idag ska jag fira jul hos mormor och morfar tillsammans med familjen. och Ida =D
Hoppas jag får massa fina paket nu!! Råttorna ska med också eftersom mormor och morfar ska passa dom medan jag är i fjällen med Johan ^^

Men nu måste jag fixa mej och ta råttorna till bilen för att sedan åka hem till Huddinge. Fick  låna pappas bil, gissa om det är svårt att köra när det är snorhalt ute, fick börja bromsa i början av nedförsbacken för att stanna lagom tills jag kom ner och fick parkera 3 gånger innan jag fick en fin parkering. Inte för att jag stog snett utan för att det var så mycket snö så jag körde fast typ heeeeela tiden =P

God jul och gott nytt år på er igen nu MÅSTE jag verkligen dra!!

Kommentarer
Postat av: jessan

glad påsk på dig också;)

2009-12-25 @ 17:58:46
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0