Fan va filmen ägde

Har just fått en ny favoritfilm fan va bra filmen var igår!!!! Var ju på bio med älskling och såg filmen Avatar ^^ ni som inte sett den MÅSTE se den för annars är ni ju heeeeelt störda! Tänk om man fick vara en Avatar, önska jag kunde få byta mitt nuvarande liv till att vara en avatar. Ni som sett filmen fattar nog varför jag vill vara en avatar ;)

När jag och Johan kom hem från bion var klockan mycket så det var bara att hoppa i säng. Dock var jag sur och irriterad på massa saker så jag kunde inte somna på skitlänge. Fördrev tiden med att massera älskling i hårbotten tills han somna ^^ sen somnade jag själv och väcktes av väckarklockan kl 7 men snooza till kvart i 8 och sen åkte jag till käftis. Lagade en tand UTAN bedövning, det var faktiskt itne så farligt som jag trodde men jag kan inte säga att det var smärtfritt heller ;)

Nu måste jag kolla om April och Nutella har rivit köket eller inte så ni får ha det så bra så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0