Du kan inte säga att Johan är dum om du inte känner honom varje dag!

Tja hemma nu efter jobbet och har planterat mej i soffan bredvid älsklingen :) det luktar tåbira här och jag har blivit lite skelögd (från ingenstans, var bara tvungen att skriva dt)
Idag hade jag en stalker efter mej, från parken i högdalen, in genom porten och ÄNDA FRAM TILL YTTERDÖRREN!! shiit asså!! Det var en katt...

Tänkte säga att nu har jag, Sandra och Jessica bestämt oss för att åka till idre och kula oss lite för en kväll och sen hem igen. (jag ska som sagt dit och hämta mina skidgrejer) underbara älsklingen har btw köpt mej ett underställ som jag ska inviga när han och jag åker till fjällen. Fick en kommentar från någon som inte vågar träda fram och säga vem han/hon är men jag kan berätta att ALLA par bråkar ibland och jag väljer att ibland skriva vad som händer. Känner inte att mitt förhållande med Johna är sämre än någon annans. Vi bor tillsammans, han ställer upp för mej och hjälper mej och ger mej presenter och bjuder mej på bio och kramar och pussar på mej varje dag men ALLA har sina dagar då allt går åt helvete och eftersom jag och Johan bor tsm så går en del ibland ut över mej men han ber alltid om ursäkt efteråt, kanske inte med ord direkt utan mer på hans sätt. Trots att jag och Johan bor tillsammans är jag inte insnöad i honom, jag har ett eget liv och gör många saker utan honom. Vissa människor blir ju helt blinda och snöar in sej och kan inte träffa någon annan utan att ha killen i ena handen eller väljer hellre att stanna hemma än att umgås med sina kompisar eller skyndar sej hem efter någon aktivitet för att sedan gosa me killen. Jag har själv varit en sån tjej i förra förhållandet men nu kan jag iaf stå upp själv och göra massa saker utan honom fför en kväll. Det är inte för att vi bor tillsammans utan för att jag insett att ens pojkvän kan inte vara allt, för när/om han försvinner så är man ensam och jag tror inte kompisarna bara tar tillbaka en när man dissat dom i flera månader/år bara för att man varit så beroende av en kille.

Så klart kommer jag saknar Johan massa när jag tillfälligt flyttar till mina föräldrar för att jag ska vara hundvakt, sedan kommer Johan åka till thailand i 2 veckor och sen när han kommer hem är vi tillsammans i 1½ vecka innan jag åker iväg 18 dagar till USA.

Nu ska jag hoppa i duschen så tåbiran försvinner och sen hoppa i säng för jag är dödstrött ^^ natti på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0