Snabba svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Johans familj

Vad gjorde du kl 08 imorse: Slängde mobilen på Johan och bad honom stänga av alarmet (jag ligger ytterst och jag orkar itne stänga av alarmet så han får göra dt ;) ) sedan tog jag hans arm och krama den så jag somnade om


Vad gjorde du för 15 min sedan: Bloggade

Det sista du sa högt: "Tryck på knappen så låser dörren upp sej, sen stängs den av sej själv. Det är port 115" (till Erik som gick och handlade chips)


Det senaste någon sa till dig: "Okej, men jag ringer dej sen när jag är i affären"


Vad har du druckit idag: Julmust och avslagen cola X(


Vad var det senaste du åt: En chokladbit från paradisasken


Vad var det senaste du köpte: Tandkräm, juice och en tandborste...fast för Johans pengar (A)


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun


Vad är det för väder hos dig nu: Mulet, snöar <3


Godaste glassmaken: Piggelin


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Haha båda mina killar jag haft/har föll jag för vid typ första ögonkastet så ja!


Sover du tungt: Hahah fråga Johan!


Drömmer du mardrömmar: Händer väl, fråga Johan vad han tycker om det XD


Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte längre men mitt kommande jobb kommer jag älska... voooooovvar!!!!


Favoritklädsel:
Mjukisar och linne x) (samma som sandra skrev)


Favoritlåt just nu: Bad romance med Lady gaga


Vad ser du om du tittar till höger: Julgranen, resten av soffan och ett fönster


Vad gör dig glad just nu: Att jag vet att jag snart kommer få en ny dator och att simpsons maraton börjar snart ;)

Vad ska du göra härnäst: Väntar på att simpsonsmaraton ska börja


Höger eller vänsterhänt: Speciellt som jag är ska jag såklart vara vänsterhänt!!


Humör just nu: Glad men irriterad på mitt popcornskal i halsen :@


Favoritgodis: Oj det var så länge sedan jag åt godis så jag vet inte riktigt :P


Kläder just nu: Mjukisar och topp, bh, trosor, strumpor...


Sommarplaner: Vet inte försöka få ihop lite pengar men jag ska till USA i vår


Hur många kuddar sover du med: 3+1 (johan är "+1")


Spelar du något instrument: Nä men spelade piano förut


Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska såklart!

Vad är viktigast för dig: Mina vänner (speciellt ida och sandra) familjen Basse och Johan. Samt att jag är lycklig och mår bra!


Är du kittlig: *host*nej*host*


Snarkar du: Om jag ligger på rygg


Stjärntecken: Skorpion


Äckligaste insekten: Spindlar (men det är ingen instekt så jag får väl skriva kackerlackor! X( 8|


Längtar du mest efter just nu: Att åka till hemavan och sedan få sitta vovvevakt åt basse och Otto ^^ men allra mest USA-resan!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 02:10:51
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0