Avatar

Hej nu är jag hemma från mormor och morfar. Fikade lite där och snacka lite samt klädde granen eller som min mormor säger "smocka granen" fast hon menar smycka. När jag kom hem såg April förjävlig ut i pälsen så hon fick bada. Är inte så jävla kul för varken mej eller henne, hon blir blöt och jag får massa rivsår på händerna. Nu sitter jag och kollar på Kådisbellan på SF-kanalen samt har sockan och pråttan i tröjan (tillfälliga namn till Aprils 2 ungar som jag valt att ha kvar).

Ikväll ska jag och Johan se på Avatar, sägs att den ska vara bra :) nä nu river April och Nutella köket så nu måste jag kolla dom...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Plingplong

Sv: kay :P

2009-12-20 @ 19:26:44
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0