Ville skära ut ögonen på mej

Hej, mår bättre nu men ilskan och äckelheten ligger och bubblar under ytan. Idag ville jag skära ut ögonen på mej och bara mörda en jävel. Skiten ligger bakom näthinnan på mej och jag vet med stor sammorlikhet att jag kommer drömma mardrömmar inatt. Jag ser hellre 100000000 skräckfilmer ensam i mörkret än att se det jag såg idag...

Slutade iaf med att jag hade ringt Kajsa, pratat med Sandra på msn och Sassa i telefon, sen så gick allt så långt att jag även ringde mamma....

Nu sitter jag och lyssnar på hårdrock på högsta volym i hörlurar och försöker på så sätt bli av med det hemska som hänt idag...Vill bara att Johan kommer hem och fixar allt så jag kan glömma... ska fråga han om jag kan ta bilen och hälsa på hos mamma ett tag, känner att jag behöver henne.

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

haha, jaa fyfan :O dumma mig! SLÅ MIG o.0 AHHA </3

2009-08-31 @ 20:40:58
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

JAA :O dumma mig o.0 SLÅ MIG! heheh 8)

2009-08-31 @ 20:45:14
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0