Uppkörning idag!

Halloj, om ca 3,5 timme sitter jag bakom ratten och ska ha min uppkörning. Jag känner verkligen hur jag kommer klara den! Tänk er att om typ 4-4,5 timme har jag lappen. Fan vilken frihet. Sedan väntar bara mckortet men jag hinner nog inte ta det till hösten eftersom jag behöver läsa på om mcn först och göra ett nytt prov osv ;) 

Igår så övningskörde jag med Johan och pappa i över 2 timmar runt globen och lite farsta och hökarängen. Tidiare har jag även kört runt i farsta och hökarängen så jag kan områdena ganska bra nu och Johan gav mej lite tips på vad uppkörningssnubben kunde säga och vad jag skulle köra om han sa si eller så ^^

Igår när jag körde så körde jag mellan 5 och halv 8 och då låg solen lågt vilket betydde att jag hade den i ögonen hela tiden. Nu har jag körningen kl 1 och det ser ut att vara munet ute, kanske slipper jag veta med solskyddet i bilen som en galning eller fälla solglasögonen upp och ner hela tiden =D

Att tänka på innan uppkörning
Innan ja åker iväg till uppkörningen ska jag se till att äta ordentligt så inte blodsockret sviker mej
sedan ska jag knapra i mej lite Ipren (jag är ju fortfarande sjuk och min hjärna är då lite mosig men jag mår alltid bättre av att ta nån värktablett då) sedan ska jag ha ett par sköna skor som är lätta att köra i
Får inte glömma solglasögon ifall solskyddet i bilen inte räcker. Det är även viktigt att ha med giltligt ID-handling
Men framför allt som många glömmer och därför kuggar: EN POSITIV INSTÄLLNING OM ATT MAN KOMMER KLARA DET!!



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

LYCKA TILL! :D det kmr säkert gå skitbra! <3

2009-08-10 @ 11:28:04
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: kusin

weeeei grattis till kortet kusin!

men är du säker på att det är du på bilden? har du färgat håret eller nått?? :D



KRAAAm

2009-08-11 @ 22:36:21
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0