Spelning ikväll

Tjaba, sitter i handduken och kollar på film på tvn fast egentligen borde jag sätta på mej kläder och fixa mej för om typ en timme ska jag till broder tuck där min killpolare och hans band spelar =) jag har inte hört dom spela på typ 4 år så jag vet inte hur dom låter nu men det blir alltid trevligt ändå ^^ älskling ska där emot inte följa med utan han drog till sin tjejkompis som just flyttat till en lägenhet i kärrtrop. Det skulle vara filmkväll med han, hon och hennes kille.

Idag fick jag även övningsköra då Johan satt med i bilen och sa hur jag skulle köra. Körde runt i hökarängen och farsta där man bland annat kommer få köra upp om man kör upp i farsta. det gick jätte bra men jag körde över ett gupp lite fort och sen så vat det sjukt dåligt skyltat på ett ställe så jag höll på att köra fel men jag fixade det i sista stund. Sen har jag övningskört i Gustavsberg med pappa för vi var hos mormor och morfar och fikade och då ville han åka till biltema och kolla efter ett bilbatteri till forden för det fanns inte i botkyrka och då såklart fanns det inte heller i gustavsberg.

Nä nu måste jag kila fan annars lär jag aldrig bli klar, måste även äta något innan =O

Puss på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0