SJUKT TRÖTT

Hallå, det blir ett kort inlägg nu för jag är så sjukt trött
Somna sent igår för att jag och johan var på bio och såg District 9
Jag tyckte den var sjukt bra men mest för att rymdvarelserna var söta och snälla ^^

Hur som helst ni måste se den ^^ 
 
När jag vaknade i morse hade jag Johan runt mej som om jag var hans nallebjörn eller nått. Gissa om det var svårt att stiga upp då =O ville bara ligga kvar och gosa hela morgonen men näää man ska upp och jobba för att få pengar till skit man inte vill betala iaf. Så jag masa mej upp och gick till tåget. Somnade på tåget till gullmars då kajsa steg på så åkte vi resten av vägen tillsammans. Jag var så sjukt trött på jobbet att jag höll på att somna ståendes men efter 2 latte var det fullt ös på mej...lite för mycket kanske eftersom jag gick mundiarré och kunde inte stå still.

Efter att vi hade stängt frukosten nallade jag vattenmelon, passionsfrukt och vindruvor från buffén (man får göra så ^^) och gick runt med min djupa tallrik med frukt i en timme. Hahah dom andra garvade åt mej för att jag typ aldrig släppte den, som om den hade sjukt högt värde och att jag var rädd att nån skulle sno den, men det var ju också därför jag släpa runt på skiten. Sen så i slutet av lunchen hände en kul grej...Alla i vårt arbetsgäng hade gått utom jag och Kajsa som satt kvar och pilla i våra tallrikar och snacka lite skit om våra pojkvänner och konstiga beteenden som jag och kajsa har och som får våra killlar att skratta. tex kajsa som hoppar och ploppar sönder sån där bubbelplast som en besatt unge gör. Sen jag som plaskar med fötterna i vattnet när jag duschar så vattnet stängker i hela badrummet (det börjar lugnt med att jag plaskar lite med fötterna men sen slutar det med att jag hoppar som en ganling, ni vet som i ariel reklamen när småbarnen hoppar i vattenpölar. Det är skitkul så ni måste prova!!) Men det var inte det som var så sjukt kul utan det var när ja skulle berätta om duschavloppet som behöver rensas eftersom vattnet rinner ner så långsamt. Då sa jag till kajsa typ såhär "jo men johan skulle behöva rensa lite du vet där...." samtidigt som jag skulle visa hur man drar pumpar med en avloppsrensare...kajsa sätter igång och asgarvar och när jag snabbt kommer på vad för rörelse jag gör med vänster hand och vad jag sagt börjar jag asgarva också och dom andra av grands personal som sitter i matsalen vänder sej om och råglor på oss som om vi vore heeeeelt dumma i huvudet (men det är vi ju också)
 
Nä nu måste jag dammsuga lägenheten så inte Johan kommer hem börjar weina om skiten (fast han har druckit upp min mjölk så han kan ju bara ta sej) och innan jag somnar.

Puss och hej leverpastej


Ni kan inte neka att dom är lite söta...kolla in vilka snälla ögon dom har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0