Sandra fixa pengar!!

Tja sitter och väntar på att mamma ska ringa så jag kan hämta henne och sen köra hem henne. Hon är i stan med någon tjejkompis till henne. Om ca en halvtimme ska jag hämta Älskling från jobbet. jag tänkte ta med mej min nya råtta som för övrigt fått ett namn (Irma). Jag vill inte lämna henne ensam med Pjamas och April ifall Pjamas gör nått mot Irma. April och Irma ligger just nu och sover tillsammans i min tjocktröja men Pjamas bråkade så mycket att hon inte fic kvara med längre och hamnade i buren som straff. 

Men nu till rubriken
sandra jag vill tatuera mej!!! Vi skulle ju göra det tillsammans men jag är sjukt taggad på att få min skorpion snart så se till att fixa dina jävla pengar =P sen måste du ju oxå bestämma vad du ska tatuera ju =O skynda på nu segpropp ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hahah :P well jag hoppas få pengar när jag fyller år! :D

2009-08-15 @ 18:14:31
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0