Om 2 månader =D

Tjaaaa, vaknade för inte så länge sedan. Har typ drömt mardrömmar om att min familj hade flyttat och byggt om sitt hus så det blev 3 gånger större än Britney Spears hus och dom hade inte gjort något sovrum till mej för dom tyckte inte jag tillhörde dom eftersom jag hade flyttat ihop med Johan och jag fick inte återvända till familjen utan var isf tvungen att flytta in i familjens gamla hus dör nu mitt X och hns familj bodde =O MARDRÖM med stora bokstäver säger jag bara

Var typ dödstrött eftergårdagen så just nu sitter jag och äter slut på min napp som jag köpte på grönan igårkväll, men mer om det i nästa inlägg för jag har bilder att lägga in på datorn först. Btw om exakt 2 månader är det min stora dag ^^ jag fyller 19 samt att det är Halloween =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0