MOHAHA

Tja, jag har just gjort ett litet bus, vi får se sen vad Johan säger när han märker att han dator inte lyder. Det är så att jag har "print screenat" bakgrunden på johans dator och lagt som bakgrund (tänk på att sära bort "skrivbordesramen" längst ner i paint. Då ser allt ut som vanligt sedan tar man och gömmer alla ikoner på skrivbordet eftersom dom syns på bakgrunden så när Johan sedan ska starta ett program så kommer inte datorn lyda honom och han kommer fåå damp eftersom det inte går att klicka nånstans ;)
Blir han allt för sur så skyller jag på Nia eftersom det var hennes idé =P

Puss på er ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAHAHHAHA! xD säg vad som hände sen! xD

2009-08-13 @ 16:12:49
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kära pinsamma människa eller föredrar du "The one"?

Jag tycker det är fruktansvärt gulligt att du läser min blogg och matar min statestik med träffar.

Men ärligt att kommentera en massa skit för att min pojkvän har valt att inte prata med dig , känns inte det lite av det pinsamma slaget.

Sen att du gör det anonymt får det att pirra till i min kropp av den smidighet du trodde att du hade, för du som jag har ju en blogg och borde veta att ipadresser registreras. Kommer du ihåg att du kommenterade med namn sist från samma ip kanske?

Nej jag trodde inte det .

Så nu har jag ett magiskt förslag vad sägs som att du som är en äcklig liten emoslampa med kuksugarläppar smyger tillbaka till den äckliga grottan du kommer ifrån .

Smutsiga människa.



Puss!

2009-08-13 @ 18:35:05
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/
Postat av: jessan

BUSUNGE :D

2009-08-13 @ 20:38:33
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hahahaha har du gjort någon upprörd rose XD

eller borde jag säga svartsjuk kanske, känns som att du klampat på ömma tår tjejen, väldigt ömma tår :P



Kuksugarläppar,..... du?,..... haha emoslampa?,...

Tänk vilka ord folk kan XD



Hörru din lilla emoslampa ska du gå ut me kuksugarläpparna om emoslampa dig lite ;)

2009-08-15 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0