Roomservice idag ^^

Tja tja, sitter (äntligen) just nu i soffan hemma och kollar på tv. Idag fick jag joba på roomservice efter mitt vanliga jobb på verandan. det var kul men jag höll p att tappa fötterna och dom värker nu också. Att stå upp och gå/springa hela tiden i obekväma skor i 9,5 timme tar död på en. Dessutom var dom sista 2-2,5 timmarna värst då jag jobbade på rommservice som minibar påfyllare. Korridorerna som finns i hotellet saknar luftkonditionering vilket betyder att det är typ 1000grader varmt där och att samtidigt springa runt som en ganling hjälpte inte någonstans.

Anledningen till att jag fick jobba på roomservice var för att dom saknade personal så då kom en av hovisarna (Lisa) och frågade om jag ville ställa upp ett par timmar där. Klart man tar extrajobb om man får chansen =O dock fick jag inte byta om vilket kändes lite jobbigt. Jag passade liksom inte in med dom andra som jobbar på roomservice och kläderna jag har är svårare att röra sej i än dom roomservice personalen har...

(observera att detta inlägg var gårdagens inlägg som jag glömde läga upp för att jag däckade i soffan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0