Med hjärtat i halsgropen och skakiga fingrar...

Ja, så blir ja när jag är nervös...varför undrar ni?
JO FÖR ATT JAG HAR FUCKING TEORIPROV IDAG!!!!
av 63 poäng måste jag ha minst 52 rätt. Men även om jag är skitnervös känns det som att jag kommer klara det alldeles utmärkt.
Jag har läst i boken, gjort prov på internet, svarat på frågor i teorihäftet och gått teorilektioner.
Jag måste vara helt dum i huvudet om jag misslyckas!

Jag har tillochmed superbra tankar om hur det kommer gå på uppkörningen på måndag. Det känns verkligen som att jag kommer klara det =O

Nä nu ska jag äta frukost, klä på mej och sedan fixa min garderob och läsa teori innan det är dags för mej att dra iväg till skrivningsstället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0