Jävla bensinslukare!!

Halloj, idag är jag hemma p.g.a ihållande förkylning, får se om jag tar mej till jobbet imorgon eller inte, beror på hur jag mår såklart. På måndag ska jag jobba =D MED KAJSA!!!! Hon fick också jobb där igår så hennes första dag är på måndag och jag har äran att "installera" henne ;)

Och nu förklaring av rubrikens innerbörd...
Idag tankade jag bilden för andra gången den här veckan, på en vecka kostar alltså soppan 800kr! Fatta vad dyrt det är! Johans bil är ju en aotumatväxlad, ganska stor och tung "sportbil" med en motor stark som fan så den drar ju där efter också! Ja, snabb slutsats, törskig som fan (mer än 1L per mil) Så fort jag får fast anställning och kan börja betala hyra och ha pengar över till annat så kommer nästa investering vara en begagnad bil. Jag har redan valt vilken. Den bilen är fin, drar ingen soppa, går bra, rymmer ALLT och lite till och sen så är den inte så stor så den är då även lätt hanterlig. Såklart snackar jag om en sådan bil som pappa har! Rover 45 årsmodell 2000 eller om det var 2001 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0