Hemma från Julia =)

Tja, nu är jag hemma från ingarö. Träffade Julia ett tag och vi badade halva kroppen för det var för kallt i vattnet. Sen så satt vi på standen och snackade skit och åt chips ^^ sen så smsade hon och jag Jonathan för att han ska sälja ett terrarium till mej. Sen åkte vi till hennes mamma och där träffade jag både Jonathan, Sara (hans mamma) och Björn (hans pappa). Satan vad nervöst det kändes men Sara var så glad och trevlig och kramade mej så det gick fort över. Han liksom inte sett föräldrarna på typ ett år =O hon frågade lite om hur dt går med livet nu för tiden. Sen frågade hon vart bilen kom från och jag höll på att säga att det var pojkvännens men sa att ajg bara lånade bilen, känns väl sådär och börja snacka om ens pojkvän med Xets föräldrar. Björn sa inte så mycket och Jonathan sa inte ett ord utan kolla bara ner i backen (han kände sig nog mer obekväm än jag men mitt självförtoende är ju så sjukt extremt högt så jag kopplar bara bort dom onödiga nervösta känslorna) för ens jag bad honom om hans kontonr som jag ska lägga in pengar på. Dock fick jag honom att prata lite när jag rigde honom och bad om clearing nrt till hans bank.

Sen åkte jag och Julia till hennes pappas hus och där träffade vi Vilda som hjälpte till att ta fram terarriet till mej. Sen ville dom visa mej sitt nya rum. Det var asnajs och sen visade Julia mej lite om hur det såg ut i resten av deras hus som dom gjort om totalt i vissa rum. Kan ju säga att det inte var något som jag skulle välja att inreda och/eller måla i mitt hus. Trivs mycket bättre med hur det ser ut i min och älsklings lägenhet ^^
Många gamla minnen väcktes när jag var i huset och för någon minut saknade jag allt samtidigt som jag var extremt glad över att detta inte var en del av itt liv längre. Anldeningen till att jag saknade det var nog att det var något gammalt och "tryggt" även om jag inte kände någon vidare trygghet där när jag var tillsammans med Jonathan, det är inte i närheten av hur bra jag mår nu (har som sagt ALLT jag önskar mej utom, katt, häst, hund, barn drömjobbet och mckörkort, men listan är inte lång så snart kommer även den att bli uppfylld).  

Sedan tog jag bilen hem och satt och tänkte på gamla minnen och kom att tänka på...att igår den 23 augusti 2009 var det exakt 3 år sedan jag belv tillsammans med Jonathan, om han själv håller koll på vad det är för datum nu för tiden tänkte han nog på det också, även för snart ett år sedan var det som det tog slut mellan oss och det känns ändå som att det var för bara några månader sedan men det har alltså gått ett helt år om en halv månad sedan jag krossades till marken och fick sedan börja om hela mitt liv från början. Det känns verkligen som att jag föddes på nytt, som att det var mitt förra liv och som jag idag fick hälsa på det för en kort stund...

Tillbaka till bilkörningen innan jag kör i diket med mina egna tankar haha...när jag körde på motorvägen tog det plötsligt stopp, mitt på vägen hade en personbil krockat rakt in i stängslet åt motsatt riktning. Det var både ambulans och brandbil där men ingen polis. De i bilen verkade inte allvarligt skadade eftersom ambulansen inte hade bråttom där ifrån. Runt halv 6 var jag hemma och då satte jag mej i luren och snackade med Kajsa om jobbet och dagen och sen började jag blogga ^^


Vi badade vid denna badplats som även är den plats där man spelade in Maraboureklamen
om  när ett äldre par badar nakna och så kommer västa moppegänget, ja ni har nog sett den...
"hur många rutor gör dej glad?"

Kommentarer
Postat av: Anette

Eller... hur många rutor ger dig dåligt samvete hahaha!



Hallåå! Jag har inte sett din lägenhet o du har inte sett min, fy fy, vi måste ses!!!



Pösss

2009-08-25 @ 20:22:44
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0