Grönan igår =D

Nu kommer lite snacka om hur det var på grönan igår =D kan ju börja med att säga att hela dagen ägde så jävla hårt. Det var underbart att träffa dom från klassen (Malin D, Malin K och Sandra...sedan var min kusin Ida med också men hon tillhör ju inte min gamla klass). Vi möttes klockan 12 i centralen och då var även Anna och Sandra G får klassen med men dom skulle bara luncha med oss ^^ så vi gick mot sergeltorget och käkade på Bellman som även hade ute servering. Vi var tvunga att äta ute för att Sandra G hade med sig sin vovvevalp Daim eller om det var Dumle kommer jag inte ihåg. Hälften av oss åt smörgåsar och hälften sallader. Jag köpte även en smoothie med blåbärssmak som var supergod och sedan en chokladboll =)

När vi hade ätit klart så skulle Anna och Sandra G åka hem så vi sa hejdå till dom och så började vi röra oss mot bussen som gick till grönan. När vi steg av så var det låååång kö in till grönan men det flöt på ganska bra faktiskt =) väl inne köpte vi åkband och sen så började vi med att åka Jetline (den stora gamla hederliga ljusblå bergochdalbanan) vi skrek som fan och jag köpte en nyckelring tillsammans med Sandra som hade åkt med mej den omgången, sen så tyckte jag och Malin K att vi skulle vara värstingar så vi ställde oss i kön till Katapulten. Det tog typ en kvart att komma fram och när man satt där kom jag på att jag är SJUKT höjdrädd men det var försent för jag hade redan spänt fast mej =O upp och iväg! Jag trodde att jag skulle dö under hela resan, det gick sjukt fort och när vi hängde där uppe och skulle kolla utsikten blundade jag typ och när jag öppnade ögonen trodde jag att jag skulle dö! 65 meter upp i luften är väldigt mycket för en som är höjdrädd!!

Sen så åkte vi lite alla möjliga attraktioner och gick i spökhuset, det var lite halvläskigt men jag hade gått sär inne 2 gånger innan när jag varit på grönan så det var inte lika läskigt den här gången. Men Malin K skrek och fick typ panik innan vi ens kom innanför dörren till spökhuset hahahaha!! Sen spelade vi på hjul och drog lotter. Jag vann en gång på ett ställe där det var garanterad vinst så jag vann en vit nalle där det stog I love you på på ett hjärta som den höll i. Den gav jag sedan till Johan när jag kom hem ^^

När klockan blev kvart/tio i 8 fick vi nog och grönan började stänga så vi sa hejdå till varandra och åkte hemåt. Jag och Malin D tog båten till slussen medan Sandra och Malin K tog bussen till T-centralen.

Här kommer lite bilder från igår men det kommer nog mer eftersom alla bilder som togs inte kom från min kassa mobilkamera XP


Sandra i kön till flygande mattan (olika tider på dagen)


Ida och Malin...Sandras fingrar längst ner till vänster
Jag och Älsklings Sandra


Dags för att fotografera gänget först Sandra som fotar och sen Malin K
Sista bilden...Hemresan på båten mot slussen. Underbar dag och jag skulle inte banga för attt åka dit igen ^^



När jag kom hem igår så åkte jag och Johan och tjuvfiskade kräftor på hemlig ort och sammanlagt fick vi ihop 19st på bara en håv och sen plockade han några direkt med handen =)

Kommentarer
Postat av: kusin

HAHAHAHA Kommer du ihåg när vi gick i Spökhuset? Alltså den gången var den bästa gången ever!! Å jag har berättat den historien för allaaa jag känner!! HAHAHA!

2009-08-31 @ 18:27:27
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0